Hány nap alatt kapom meg a rendelést?
A rendelése beérkezése után a feldolgozás kb. egy napot vesz igénybe. A GLS a csomag felvételétől számítva 1, az MPL két munkanapon belül kiszállítja ki a csomagot. A csomagontokon pedig személyesen veheti át rendelését az értesítést követően. Az átfutási idő ezen esetekben hasonló a házhozszállításhoz, a Pick Pack pontokon pedig kb. 3-5 nap. (Rövidülhet a határidő, ha a megrendelés minden hét hétfő éjfélig megérkezik rendszerünkbe). A csomag átvételéről e-mailben és/vagy SMS-ben is kap tájékoztatást. Egyes termékeknél, főként az AJÁNDÉK KATALÓGUSBAN szereplők esetében a szállítási határidő néhány nappal hosszabb lehet. A rendelés állapotának változásáról a tájékoztatás folyamatos.
Mit tegyek, ha sérülten érkezik meg a csomagom?
Minden esetben, amikor a futár átadja a csomagot, ellenőrizze, hogy a csomagolás sérülésmentes-e. A sérült csomagot minden esetben nyissa fel még a futár jelenlétében. Amennyiben a küldeményben kár keletkezett, jegyzőkönyvet kell felvenni, amiben ponosan fel kell sorolni a sérülés mértékét, jellegét, feltehető okát, továbbá a sérülést és a kárt haladéktalanul be kell jelenteni a futár cégnek.
Mit tegyek, ha problémám van a megrendelt termékkel?
Minden esetben vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, hogy orvosolhassuk a problémáját. A webáruház 100%-os visszafizetési garanciát vállal termékeire.
Amennyiben 14 napon belül jelzi, hogy a vásárolt terméket visszaküldené, minden indoklás nélkül megteheti azt.
Hogyan vásárolhatok a legkedvezményesebben?
A webáruház termékkínálatát úgy állítottuk össze, hogy Ön megtalálja az igényeihez, az alkalomhoz és a pénztárcájához leginkább megfelelő választékot.
Hogyan tudjuk biztosítani, hogy minőségi teát jó áron tudjon vásárolni?
- Teáink nagy része saját fejlesztésű, helyben gyártott termék.
- Idegen márkák többségét közvetlenül a gyártótól vásároljuk.
- A kereskedelmi láncolatokat kizárva, közvetlenül jutunk el Önhöz.
- Kedvező kiszállítási árak közül választhat.
Néhány ötlet a legkedvezőbb ár eléréséhez:
- Iratkozzon fel hírlevelünkre és mindig időben értesülhet a kedvezményekről, csomagajánlatokról, akciókról, és az esetleges nyereményjátékokról.
- Figyelje a webáruház kezdő oldalán található hirdetéseket, kiemelt ajánlatokat.
- Vásároljon nagyobb tételben, vagy fogjon össze munkatársaival, ismerőseivel és rendeljenek együtt, így az egy termékre jutó szállítási költség csökken.
- Érdemes igénybe venni az aktuális csomagajánlatokat, mellyel vagy pénzt takaríthat meg, vagy plusz ajándékot nyerhet.
Hogyan tudok Barionnal fizetni?
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy Barion egyenlegedről fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található 3 számjegyű CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli! A fizetéshez használhatod: Mastercard vagy Maestro, Visa vagy Electron, illetve országonként eltérő módon Amex vagy Diners/Discover bankkártyádat. Ha egy webshopban a fizetési lehetőségek közül a Bariont választod a biztonságos Barion fizetési oldalra jutsz. Ezután ellenőrizd le a vásárlás részleteit (pl. hogy milyen termékeket, szolgáltatásokat fogsz megvásárolni, rendben van-e az ár). Ha mindent rendben találsz, mehet a fizetés. Ha már van Barion tárcád, az e-mail címed és jelszavad segítségével be tudsz lépni, és bankkártyáid egyikéről, vagy előre feltöltött Barion egyenlegedről fizethetsz. Ha még nincs Barion tárcád, akkor bankkártyád adatainak megadásával tudsz fizetni. Tipp: A vásárlást bármikor megszakíthatod a „Vissza a boltba fizetés nélkül” linkre kattintva.